כתבות פילאטיס

תוספי תזונה בעולם הפילאטיס

פעילויות גופניות ותרגול ספורטיבי קבוע מחייב ספורטאים ומתאמנים לשמור על הגוף מבפנים ומבחוץ. תוספי תזונה הפכו עם השנים לחלק בלתי נפרד משגרת היום של כל ספורטאי, בין אם מדובר בספורטאי מתחרה או באדם המתרגל באופן קבוע פילאטיס או כל פעילות גופנית אחרת ורוצה לשמור על גופו ולחזק אותו במקביל לאימונים. קיימים שני סוגים עיקריים של תוספי מזון המומלצים לספורטאים: תוספי מזון מחזקים לשיפור הביצוע הספורטיבי ותוספי מזון להשלמת חסרים אצל המתאמן.

תוספי תזונה ופילאטיס – שילוב מושלם לשיפור החוסן הגופני

פילאטיס היא שיטה לאימון הגוף שתפקידה לסייע למתרגלים אותה באופן קבוע לשפר את הביצועים היומיומיים שלהם, בכל פעולה שהם עורכים בסופו של דבר, ללא פציעות ושחיקה של השרירים. באמצעות תרגילי הפילאטיס ובהדרגה, מחזקים את השרירים ומכינים אותם לתנועות שונות. הפילאטיס מותח את טווח התנועה של השרירים ושל המפרקים, מחזק מאד את עמוד השדרה ומונע כאבים, לחצים ותנועות לא נכונות הקשורות ליציבה ולפעילות הגב.

שילוב של תוספי תזונה יחד עם אימוני פילאטיס קבועים משפרים את פעילות השרירים. מינרלים, ויטמינים, ברזל וויטמינים מקבוצת B, מגנזיום, קו אנזימים ואנטי אוקסידנטיים, הם תוספי מזון מומלצים עבור מי שמתרגל פילאטיס. הם מחזקים את הגוף, יוצרים הגנה על השרירים ומשפרים את פעולת ייצור האנרגיה בתוך השרירים. כתוצאה מהשילוב הזה הגוף פחות עייף, הוא שומר על רמת אנרגיה גבוהה והוא בריא יותר.

פילאטיס, יחד עם תוספי מזון מתאימים, יכול להקל גם על פציעות לאחר פעילות גופנית אינטנסיבית, תאונות, מצבים של כאב גב ועומסים על עמוד השדרה, המפרקים ועצמות השלד. תוספי המזון מספקים את הרוח הגבית וממלאים חסרים חשובים.

התאמת ויטמינים לתמיכה בפעילות גופנית ופילאטיס

כל אדם סובל מחסרים שונים שיכולים לשבש גם את שגרת האימונים הגופניים ובתוכם גם את תרגול הפילאטיס. לכן, כל ספורטאי זוכה להתאמה מיוחדת של תוספי המזון בהם הוא משתמש.

מגנזיום למשל, תוסף מזון פופולרי מאד בקרב ספורטאים, עוסק בשמירה על האנרגיה של הגוף וחוזק העצמות ולכן הוא הכרחי כאשר עוסקים בפעילות ספורטאית קבועה.

דוגמה נוספת היא תוסף כמו מולטי ויטמין שתפקידו למלא את החסרים בגוף. החסרים האלו פוגעים בפיתוח מסת השריר, מקשים על שיקום מפציעות ודלקות ופוגמים גם בכושר הספורטיבי. שימוש במולטי ויטמין לצד תרגול פעילות גופנית כמו פילאטיס, יוצר למעשה מנגנון של חיזוק קבוע לגוף.

סוגי ויטמינים ותוספים מומלצים לספורטאים

מולטי ויטמין: קומפלקס ויטמינים שכולל את הויטמינים והמינרלים החשובים ומסייע למילוי המאגרים בגוף. חשוב לבחור במולטי ויטמין בעל רכיבים לספיגה משופרת בגוף.

מגנזיום: מגנזיום הוא כאמור מינרל חשוב שמאכלס אנזימים הכרחיים לפעילות תקינה של הגוף. כשמדובר בפעילות גופנית, המגנזיום מסייע לתיעול האנרגיה של הגוף ולניצולה בצורה נכונה ומשפר את הביצועים הספורטיבים בעקבות כך. בנוסף, הוא מונע כיווץ שרירים.

אנטי אוקסידנטים: נוגדי חמצון אלו חשובים כדי למנוע את העלייה בריכוז הרדיקליים החופשיים בגוף, דבר המתרחש במהלך פעילות גופנית מאומצת ויכול להביא לפגיעה ברקמות, שרירים ולנטרול אנזימים טובים לגוף. נטילת תוספים אנטי אוקסידנטים מסייעת לאיזון רמת הרדיקליים החופשיים. קו אנזים 10Qהוא אנטי אוקסידנט מומלץ במיוחד.

חלבון: תוספי תזונה הכוללים חלבון, כמו מי גבינה ושייקים על בסיס חלבון, מסייעים לשיקום הרקמות ולבניית השרירים לאחר מאמץ גופני.

About the author

Relative Posts

Leave a Reply

Leave a Reply

כתובת המייל שלך לא תפורסם