פילאטיס ואירובי – Jumping board

פילאטיס ואירובי – Jumping board

מאת: ברברה ווינטרוב

באביב 2006 balanced bodyבדקו האם ניתן לשלב אירובי בתוך רוטינת אימון הפילאטיס?

מהניסיון שלי למדתי כי 90%  מלקוחותיי מעוניינים מאוד להוסיף אירובי במהלך שיעור הפילאטיס. לאחרונה פיתחתי אימון אירובי באמצעות ה jumping boardשנקרא "פילאטיס אירובי". בין אם אתם עובדים עם ספורטאים, חולים המתאוששים מפציעה, או שאתה פשוט רוצה לתבל את שיעורי הפילאטיס, שילוב jumping boardבשיעורי פילאטיס יספק את התוצאות.

הרשו לי להבהיר: "פילאטיס אירובי" משמעותו אינה ביצוע תרגילי פילאטיס בקצב מהיר יותר, מדובר בשגרה אירובית כוריאוגרפית על ה jumping board. האימון משתמש בעקרונות האימון הפליאומטרי ( (Plymetrics, שפותח עבור ספורטאים בברית המועצות של שנות ה-70. שימוש ב jumping board Plyometricsבונה מהירות וכוח באמצעות הפעלה של סיבי שריר מהירים עווית בשריר הארבע ראשי. לכן, ספורטאים כמו שחקני כדורסל או שחקני כדורעף יכולים להפיק תועלת רבה מהאימון.

פילאטיס שיקומי

שילוב הJumping board  יכול להואיל לאלה החולים במחלות כגון: בריחת סידן, כיוון שמדובר בפעילות נהדרת לבניית עצם. לקוחות עם בעיות שונות בברך ובקרסול יראו שיפור עצום תוך כדי עבודה עם jumping board, בשל האופי הלא מכביד של קפיצה במצב שכיבה, יש פחות לחץ על המפרקים. בנוסף, הפיקוח על יציבה נכונה קל יותר, והלקוח שומר על יישור נכון במצב שכיבה בקלות יותר מבקפיצות זקופות.

 לקוחות הקבועים שלך

"פילאטיס אירובי"  יכול לקרוא תיגר על הליבה, להעלות את קצב הלב ותיאום רכבת. יתרונות נוספים כוללים שריפת קלוריות יותר , עובדת הליבה בסביבה שונה , וחיזוק השרירים . בתרגול שלנו , אנו חווים תוצאות מצוינות על ידי הוספת הסעיף אירובי להפחתת מתח ואימוני סיבולת, שכן רבים מהלקוחות שלנו פשוט לא נהנה הליכון או מכשיר אירובי אחר.

15-20 דקות של Jumping board  מהוות פעילות מהנה עבורם ועבורכם המורים היתרון הגדול הוא בכך שאתם יכולים ללמד שתי דרכים לכל תרגיל. לדוגמא, תוכלו ללמד על תבנית כף הרגל בתרגיל ספציפי או ללמד כוריאוגרפיה שגרתית עבור אימון ה Jumping board כולו.

תרגילים בסיסיים ב jumping boardכוללים רגל כפופה וקפיצת רגל אחת, ריצה במקום, קפיצות ארוכות, לוח קפיצה. ניתן להוסיף מוסיקה בשביל הכיף. שיווי המשקל והקואורדינציה גם כן מאותגרים בזמן תרגול ב jumping board.

שיעורים קבוצתיים

חדרי כושר או כל מתקן כושר אחר, יכולים לשלב "פילאטיס אירובי" באופן מעולה. תתחילו עם שיעורי פילאטיס המשלבים את ה jumping board. ראשית, יש ללמד את דפוסי הרגל עם הקפיצים האדום והכחול, פעילות העוזרת לחמם את כפות הרגליים, ברכיים וירכיים תוך כדי לחיצה על אזור האגן הניטראלי. בשלב הבא, למדו את דפוסי היד התקינים ללא משקולות, ולאחר מכן ניתן להוסיף 2 משקולות קילו, תוך כך יש לוודא שעבודת הידיים מתואמת עם עבודת הרגליים. לבסוף, ניתן להוסיף מוסיקת דיסקו.
על מנת להפוך את האימון למאתגר יותר, ניתן לדמות ריצה במעלה גבעה על ידי שינוי הקפיצים לשני קפיצים אדומים או יותר. לחלופין, השתמשו בקפיץ כחול בודד כדי לדמות ריצה על הירח, אשר דורשת יציבות אגן המאתגרת כל אחד. ניתן לסיים  את האימון על ידי השארת jumping boardוביצוע תרגילי מתיחה כגון: פיל, בתולת ים, מתיחה בברך ועוד.

הסטטיסטיקה מראה לנו שהשמנת היתר במדינה נמצאת במגמת העלייה.

עלינו לתרום להיפוך מגמה זו! אנו, קהילת הפילאטיס, חייבים למצוא דרכים יצירתיות לעידוד פעילות אירובית. כפי שאנו יודעים, פילאטיס היא כעת אחת מהפעילויות הגופניות שתופסת תאוצה בקצב הולך וגדל. רבים כבר לא יכולים להמשיך לרוץ או לעשות אימוני כושר מוגזמים בשל הסיכון לפציעות. פילאטיס אירובי באמצעות jumping boardיכולה להוות אלטרנטיבה לאימון כושר מתון ועמוק יותר.

אהבת? תן דירוג post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
דילוג לתוכן