כתבות פילאטיס

כדאי לאכול לפני או אחרי שיעור פילאטיס?

מאחר ופעילות הפילאטיס משלבת את מרכז הגוף שלנו ומצריכה גמישות, ארוחות גדולות אינן מומלצות לפני כן, אך גם אימון על בטן ריקה אינו מומלץ. קבלת אנרגיה אפשרית משילוב של פירות וחמאת אגוזים לפני אימון אינטנסיבי (העדפה שלי: בננות ואגוזי מלך או פרוסת לחם חום-אורז עם חמאת שקדים), עם שילוב של פחמימות וחלבונים. 30 דקות של פעילות גופנית-זה טווח הזמן בו הגוף שלנו זקוק לחידוש הגליקוגן (סוג של פחמימות מאוחסנות בשרירים), אלה שהוא איבד במהלך האימון. שייק רווי בחלבונים כדוגמת זה המפורט מטה, יעשה את העבודה.
Shake It Up
הכל מסתכם באיזון ….זהו שייק שעושה בדיוק את העבודה, שילוב של פחמימות, שומן, חלבון, ניתן לשלב את החומרים הבאים בבלנדר או במעבד מזון. החומרים מספיקים למנה אחת:
מעט קוביות קרח
חלב שקדים 1/2 כוס
1/2 בננה בינונית
פירות יער 1 כוס
אבקת חלבון וניל 1/2 הסקופ אורגני (16 גר ‘)
אבקת superfood Vibrant בריאות קשת Vibrance סקופ 1 (אופציונאלי)
שמן פשתן 2 כפיות

About the author

Relative Posts

Leave a Reply

Leave a Reply

כתובת המייל שלך לא תפורסם